  • Data: 2011-03-26 22:18:09
    Temat: Re: W obliczu tragedii w Fikushimie ....
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    Użytkownik "root" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9...@4...ne
    t...

    > El. jądrowe to gigantyczne pieniądze, które zwrócą się po 20 latach.
    > Problem z EJ jest jednak taki, że po 20 latach sa już przestarzałe i
    > awaryjne ale eksplaatuje się je mimo wszystko bo energia jest za juz za
    > darmo.
    > Nie wiem czy te 20 lat to prawda, bo to informacja zasłyszana z wywiadu, o
    > którym pisałem wcześniej. Warto jednak zadawć konkretne pytania
    > "ekspertom".

    najlepiej zadać pytanie po jakim czasie zwraca sie blok elektrowni
    klasycznej
    węglowej
    kiedy jest przestarzały i jaką ma zywotność
    ile emituje zanieczyszczeń (w tym radioaktywnych)

    czyli jednym słowem zamiast bić pianę
    należy dać wolną rekę biznesowi
    i nich sobie buduje elektrownie takie jak mu sie podoba/opłaca.