  • Data: 2009-06-21 02:07:11
    Temat: Re: Wasze typy - MWIG40 i SWIG80
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Benjamin wrote:

    > Witam
    > Rzadko udzielam się na tej grupie, raczej czytam i analizuję niż zabieram
    > głos (kwestia braku doświadczenia i wiedzy merytorycznej). W chwili
    > obecnej gram na WIG-u20 - mój post z 23.04.2009. Jakie spółki z SWIG-u i
    > MWIG-u są w/g Was warte zainteresowania, które z nich są
    > niedowartościowane, które z nich moglibyście polecić do analizy i
    > ewentualnego kupna - oczywiście proszę o poważne propozycje. Za wszelkie
    > rady i uwagi będę wdzięczny.

    Ja też jestem początkujący, więc nie traktuj moich wypowiedzi poważnie.
    Jeśli chodzi o fundamentalne parametry to miałbym na oku takie spółki:

    ARMATURA, ATLANTAPL, GANT, IMPEL, INSTALKRK, SYNTHOS, TECHMEX, TETA, TFONE,
    ZASTAL. Wszystkie wydają się mocno przecenione.

    Szczególnie podoba mi się ARMATURA, wydaje mi się, że w piątek wybiła się z
    chorągiewki i można liczyć na wzrost w okolice 2,70. Dobre może być też
    INSTALKRK, bo tendencja wygląda na jakiś trójkąt prostokątny i też lada
    moment można liczyć na wybicie. SYNTHOS również przypomina trójkąt
    prostokątny i też czekałbym tutaj na wybicie.

    Ale zaznaczam, że nie analizowałem jeszcze tych spółek, warto sprawdzić
    płynność i raporty, oraz perspektywy branży.