eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się
    poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Date: Mon, 03 Dec 2012 21:21:49 +0100

    W dniu 2012-12-03 21:18, Anbu pisze:
    > Witam!
    > Moja mama ( ok 80 lat) wybrała się ostatnio do Reala. Chciała założyć sobie
    > kartę do zbierania punktów . Niestety po kilku dniach na adres mamy
    > przyszedł list a w nim karta kredytowa "real MasterCard" wydana przez Sygma Bank.
    > Okazało się, że przy okazji wyrabiania karty "payback" podsunięto mamie do podpisu
    > również umowę o kartę kredytową. Umowa była napisana drobnym drukiem i mama
    podpisała ją bez czytania - starsi ludzie mają to do siebie, że są łatwowierni.
    > Byłem z mamą w punkcie Sygma Banku i złożyliśmy oświadczenie o odstąpieniu umowy.
    > Proszę o radę - gdzie - do jakich instytucji można złożyć skargę na niewłaściwe
    postępowanie pracowników placówki banku. Na jakie przepisy się powołać - jakie
    przepisy prawa zostały tu naruszone? A może ktoś przerabiał już podobną sytuację?
    > Z góry dziękuję za wszystkie rady i wskazówki.
    > Pozdrawiam serdecznie!!!

    macie 10 dni na odstąpienie od umowy i rozumiem, że z tego prawa
    skorzystaliście (po to właśnie ta opcja istnieje)

    IMHO nie ma sensu składać reklamacji, wysyłać pism itp...co chcecie
    osiągnąć? nikt pracownika do odpowiedzialności nie pociągnie, gdyż
    pewnie miał takie wytyczne (realizacja targetu sprzedażowego)
    ponieśliście jakieś wymierne straty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS