eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się
    poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Date: Tue, 4 Dec 2012 10:33:39 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <k9kg1h$ohg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com><f8e6ab48-14bf-4ca
    6-bb16-abe9a3f3cd4f@g6g2000vbk.googlegroups.com><50bdb944$...@n...home.net
    .pl><7...@m...googlegroups.com>
    <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1354613617 25136 89.67.158.86 (4 Dec 2012 09:33:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Dec 2012 09:33:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 121203-1, 2012-12-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583826
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:874nk2p4k4.fsf@alfa.kjonca...

    > ALe zdaje się, że w innych krajach (NIemcy?) są jakieś rozwiązania
    > "ochronne".
    > takie moje luźne 0.03PLN:
    > - jakaś okres na rozwiązanie umowy(tak jak jest to obecnie przy umowach
    > na odleglość)?
    > - zmuszenie do odpowiednio dużej czcionki na dokumentach?
    > - jakiś formularz z głównymi parametrami produktu?

    IMHO tylko nagrywanie video i audio (z kilku kamer) całej procedury
    przedstawiania oferty i przekazywanych dokumentów mogłoby dać pewność, że
    obie strony ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje czyny, a i tak pewnie
    znalazłby się niejeden klient, który "został wprowadzony w błąd"...

    Pozdrawiam
    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1