  • Data: 2006-03-28 22:10:19
    Temat: Re: Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego - mbank.
    Od: "Bartek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak, nie zaplacisz wiecej odsetek. Odsetki zaplacisz za okres, kiedy
    korzystasz z kapitalu. Jesli splacisz wczesniej nie zaplacisz wiecej. A
    mniejsza rata daje Ci swobode ruchu. Jakby tfu tfu co, to maksymalne
    obciazenie ratą bedzie w wielkosci tej na 20 lat. A jak w miedzyczasie cos
    nadplacisz, to jeszcze mniejsze.

    > jak

    Co do 8 letniego dofinansowania, to pozyjemy zobaczymy, czy to sie nie
    skonczy tak jak z kredytem Pola.
    A ulga odsetkowa poki co jak najbardziej, bo to nowe mieszkanie z rynku
    pierwotnego. I wszystkie Twoje odsetki znajda sie w limice ulgi. No moze
    prawie wszystkie.

    Zwroc uwage jeszcze na jedną rzecz. Z uwagi na to, ze wklad wlasny ze
    sprzedazy mieszkania (100k) uzyskasz dopiero po nabyciu tego kredytowanego,
    to tak naprawde, jesli nie masz wolnej gotowki, kredyt bedziesz bral z
    wkladem wlasnym zero, z wszystkim tego konsekwencjami tj.gl.ubezpieczeniem
    niskiego wkladu oraz mniej korzystnymi warunkami kredytu. Dopiero pozniej
    nadplacisz kredyt ze srodków ze sprzedazy starego mieszkania. No chyba ze w
    umowie w punkcie dot.planu splat bedzie zawarta kwota 100k kapitalu, jako
    rata w takiej kosmicznej wielkosci. Kwestia umowy, jak to mozna wtedy
    wykorzystac na lepsze warunki.
    Ale nie liczylbym na to.

    Pozdrawiam
    BN