  • Data: 2004-02-06 15:01:42
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Ale o co chodzi? Obraziles, ze wytknalem, ze prezes Cie jeszcze nie
    > zatrudnil, czy o te prasowki? Przeciez dalem emotikony. Gdzie Twoje
    > poczucie humoru? :/

    O notowania mBanku. mBank caly czas jest czescia BRE i jego wyniki wplywaja
    na cene akcji BRE na gieldzie (70% akcji ma teraz Commerzbank po ostatnich 2
    wezwaniach).
    Po BCz zostala chyba juz tylko licencja. Klienci przeszli do Multi.

    > BTW powiedz jeszcze tylko w jaki sposob wyszukujesz archiwalne
    > materialy na HD, czy masz do tego jakis program? Chodzi o
    > efektywnosc. W jaki sposob zapisujesz te materialy, kazdy temat w
    > oddzielnym katalogu? Jako pliki html czy txt?

    www.PRnews.pl ;) graficzne pliki mam na dysku podpisane - czesc tekstow tez
    mam na HDD.
    Niestety do tej pory nie dziala dobra wyszukiwarka (slaba poprzez panel
    administracyjny...)...

    nie wiem - chyba szybciej bedzie jak mi ktos postawi wszystko od poczatku
    niz sie doprosze o to autora obecnego systemu... :(