  • Data: 2006-11-08 14:52:53
    Temat: Re: Weksel bankowy
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kajetana_Kinga aka Słowotok wrote:

    > Tak dokładnie, tylko taki weksel nie_bankowy muszę wtedy opłacić w
    > urzędzie gminy właściwym dla nabywanej nieruchomości. I tego właśnie
    > chciałabym uniknąć (nie chodzi o kwotę tylko o to, że urząd gminy jest
    > czynny w godzinach mojej pracy), dlatego szukam weksla wydanego przez bank.

    Opłata za weksel to koszt znaczka skarbowego. Nieważne czy weksel jest
    na ładnym druczku, czy napisany odręcznie, cena jest taka sama. Kupujesz
    znaczek skarbowy i już.

    A w ogóle co ma weksel do nieruchomości? Weksel to papier wartościowy,
    podobnie jak banknot, może stanowić zabezpieczenie nieruchomości ale
    również może być zastosowany do wielu innych celów. Nie rozumiem po co
    tutaj urząd gminy właściwy dla nabywanej nieruchomości.

    Karol