  • Data: 2010-11-16 21:56:55
    Temat: Re: Wiek emerytalny
    Od: Mroziu <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-16 22:18, totus wrote:

    > To już kwestia oceny. Ty masz taka ja mam inną. Ty sadzisz, że głosowanie
    > jest pozbawione sensu, ja wprost przeciwnie. Nie mam aspiracji by cokolwiek
    > zmieniać w twoim życiu. Próbuje się jakoś znaleźć w towarzystwie pełnym
    > beznadziei i bezsiły. Nie ma na kogo głosować, nic nie można zrobić, nic się
    > nie zmieni itd. Ciągle to słyszę. Moje życie jest piękne i pełne możliwości
    > i jestem zdania, że w pełni panuję nad swoim życiem. Jak Ty masz poczucie,
    > że mieszkasz we więzieniu to Twój problem.

    Co do wyborów, to głosuję w każdych, żeby nie było, tylko niestety za
    każdym razem idąc ponownie do urny czuję pewien niesmak. Dlaczego już
    pisałem.

    Ja także w pełni panuję nad swoim życiem i korzystam z pełni
    nadarzających się możliwości, ale wolałbym raczej mieszkać w kraju gdzie
    ludziom się ułatwia życie a nie utrudnia.

    A co do bycia wolnym, to cóż 99% cywilizowanych ludzi jest nowoczesnymi
    niewolnikami. Niewolnikami inflacji, której to sterowaniem zajmują się
    możni tego świata. Ba, przecież to nawet Ben dodrukowuje dodatkowe
    dolary celem uzyskania "zdrowej" inflacji. A to przecież przez inflację
    człowiek nie może spokojnie sobie pracować, zarobić i powiedzieć że
    przez pewien czas wykłada na wszystko laskę, albo w wieku 40lat udać się
    na zasłużoną emeryturę ;)

    Bo inflacja, krok po kroku zeżre oszczędności prawie każdego. I tak
    właśnie ma być, żeby ludzie mogli w szczęśliwości zapierdzielać do
    własnego końca, goniąc uciekającego króliczka ;)

    Mroziu