eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielka dziura w systemie Nordeii - karta uwierzytelniajacaRe: Wielka dziura w systemie Nordeii - karta uwierzytelniajaca
  • Data: 2004-03-19 21:03:07
    Temat: Re: Wielka dziura w systemie Nordeii - karta uwierzytelniajaca
    Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 19 Mar 2004 17:55:27 +0100, "mimi" <b...@w...pl> wrote:
    >
    > to nie jest logiczne. Jak pozostanie kilka takich "niezużytych" kodów,
    > to agresor może próbować do skutku - aż trafi.

    Wlasnie... przypadek, ktory mialem dzisiaj...

    Zostal mi jeden kod. Niestety byl tak nieczytelny, ze wsrod 3 cyfr moglem
    strzelac pomiedzy 0,3,6,8,9 i chcialem aktywowac kolejna karte kodow. Moglbym
    tak sobie strzelac do, za przeproszeniem "usranej smierci", wiec w koncu
    zadzwonilem na infolinie.

    Zaraz zapewne odezwa sie glosy, ze powinienem wczesniej to wykonac, ale... dla
    mnie bylo jasne, ze juz raz zapytany o ten kod przy podpisywaniu przelewu nie
    otrzymam go ponownie - nie jest on liczony. A tu... jakaz niespodzianka.

    To BLEDNE dzialanie wystepuje W KAZDYM momencie, nie tylko logowania.
    Wystepuje przy ustanawianiu nowego kontrachenta, potwierdzaniu przelewu.
    Prosze wykonac sobie kilka prob...

    W takim mBanku skompromitowanego kodu nie da sie wykorzystac ponownie. I to
    jest jedna z podstaw bezpieczenstwa jakie ma swiadczyc karta.

    Z pozdrowieniami
    IGIdeus