eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielka plama VWBank DirectRe: Wielka plama VWBank Direct
  • Data: 2004-12-06 19:19:15
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *JJ* napisał(a):

    > 1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
    > z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
    > żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
    > dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby składać
    > zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
    > Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
    > Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
    > płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).

    Hmm - ja dokładnie 45 min temu wypełniłem dostępny na stronie
    vwbankdirect.pl wniosek o otwarcie rachuku e-direct, dokumenty
    wydrukowałem, po czym łudziłem się, że zaraz zadzwoni konsultant ;) Twój
    post nie jest odzwierciedleniem "banku zadowolonych klientów"... No nic,
    jutro idę wysłać dokumenty, zobaczymy jak to będzie :)

    --
    Pozdrawiam
    Gree

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1