eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?Re: Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.p
    roxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <51fa45b6$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <16vq8ird74q6d.1dnc0akjuzdhw$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <51ffa382$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    Date: Mon, 5 Aug 2013 15:36:55 +0200
    Lines: 40
    Message-ID: <51ffaa7d$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.150.158
    X-Trace: 1375709821 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1251 79.190.150.158:1802
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594709
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 5 Aug 2013 06:17:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 15:07:09 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
    >
    >> Więc porównanie jest jak pięść do nosa.
    >
    > Ale umowe z bankiem zawarłeś, umówiłes śię że cena będzie podana w
    > TOiP a o zmianach ceny poinformują Ciebie w uzgodniony w umowie
    > sposób a jak Tobie cena nie będzie odpowiadac to masz możliwość
    > wypowiedzenia umowy. I dopóki informują w umówiony sposób to
    > pretensji mieć nie powinieneś.

    Owszem, jeśli mnie faktycznie poinformują to nie ma sprawy.
    Ale wywieszenie informacji gdzieś w banku na tablicy ogłoszeń lub gdzieś
    na jakiejś należącej do banku stronie internetowej, takim powiadomieniem
    nie jest.

    > Ceny wody, prądu itp tez sie
    > zmieniają, przedłużanie polis OC tez jest nijako z automatu.

    Nic podobnego!
    Ustawa już ukróciła te bandyckie praktyki (celował w nich Link4) i teraz
    ubezpieczyciel MUSI klientowi podać nowe stawki z co najmniej
    2-tygodniowym wyprzedzeniem.

    > TPSA tez
    > może ceny połączeń i abonamentu zmienić informując Ciebie w
    > uzgodniony wcześniej spsób o tych zmianach

    Tak, operator telekomunikacyjny może zmienić stawki, ale właśnie pod
    warunkiem uprzedniego powiadomienia o tym klienta.
    Przypominam tutaj przypadek Canal+, który całkiem niedawno został
    ukarany karą w wysokości 11 mln zł za próbę ominięcia tego wymogu.
    Wygląda na to, że dopóki któryś z banków nie zostanie równie surowo
    ukarany, to banki będą próbowały podobnych sztuczek.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1