eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielkość liter w gestii klienta - gdzie?Re: Wielkość liter w gestii klienta - gdzie?
  • Data: 2009-02-19 21:34:34
    Temat: Re: Wielkość liter w gestii klienta - gdzie?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "JanKo"news:gnkg6p$8li$1@inews.gazeta.pl

    > Aby prawidłowo wypełnić druk polecenia przelewu, należy dużymi
    > drukowanymi literami, każda w osobnej kratce, wypełnić długopisem, mocno
    > dociskając...

    Ale my tutaj nie piszemy o druku polecenia przelewu (papierek) ale jego
    elektronicznym odpowiedniku :)

    I o nim inteligo pisze m. in.:

    "Oznacza to, że niektóre znaki nie mogą być używane do ustalenia szczegółów
    przelewu, ponieważ ich zastosowanie spowodowałoby niewykonanie zlecenia
    (ograniczenia Krajowej Izby Rozliczeniowej). Podstawowe znaki niedozwolone
    to: cudzysłów (""), tylda (~) i znak | (ten znak można uzyskać po wciśnięciu
    jednocześnie klawiszy "Shift" i "\" ). Znakami dozwolonymi są wszystkie
    cyfry, litery (małe i duże, także polskie), spacje oraz znaki
    interpunkcyjne, np.: ! # $ % & ' ( ) * + , - . : ; < = > ? @ [ \ ] ^ _ `
    { }. Dodatkowo podczas wypełniania formularza przelewu do ZUS lub US nie
    można stosować znaku "+"."

    Jest tam napisane, że dozwolone są litery małe i duże, czyli IMO bank
    pozwala klientowi zdecydować jakie litery są dla klienta najlepsze (małe czy
    duże) a nie narzuca mu tego co jakiś programista zaprogramował i AMEN. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1