  • Data: 2003-08-06 13:24:14
    Temat: Re: Wiem, że to NTG, ale juz nie mog
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> szukaj wiadomości tego autora

    NRB.

    Centrala

    > e-pko w Bydgoszczy tez od paru lat ma NRB

    Nie jest to prawdą!
    Ja mam w ePKO:
    1310205545xxxxxxxxx lub 10205545-yyyy-270-41 i żaden z tych formatów nie
    jest zgodny z NRB, chociaż do pierwszego stosuje się IBANowy algorytm.
    Więc ePKO ma tak jak większość oddziałów PKO BP SA i nie wiem po co bić
    pianę, bo w swoim czasie zmienią numerację tak jak zmienili dla
    rachunków COK i Inteligo.