  • Data: 2012-12-11 09:34:22
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-11 09:25, Waldek pisze:

    > Moje wiewiórki teraz nie kumpluja z płazami,
    > - zaprzyjazniły sie z PayU

    A w czym jest wyższość?
    "Za mieszkanie" i tak muszę zapłacić co miesiąc kilkaset zł, płacę
    oczywiście z jakiegoś RORu, bo z KK bez haraczu nie chyci. (A może
    chyci?) Więc oddaję 2zł paskudztwu, a u Pawlaka trzymam jedynie 51zł na
    awaryjną wypłatę w bankomacie.

    > a teraz muchy płazom odebrał wiśniowy Citek ;P
    >
    > Taa .. ładnie zaczynamy tu grypsowac ;)

    ... no bo jak hołota by się na to wszystko rzuciła, to dla nas by
    brakło. Proste.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda