  • Data: 2012-12-12 07:35:37
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" ka8ju1$jmg$...@n...news.atman.pl

    > Chiba dobrze rozumiesz

    > a... mogłeś jeszcze pomachać łapką na do-wi-dze-nia
    > ups - smok telesfor mówił do zobaczenia-mniam, mniam,mniam ;)

    Do-wi-dze-nia -- bo jednak nie na do niewidzenia. :)

    Jakiś czas temu straciłem z oczu swój dysk (ale nie
    ten od kręgosłupa) więc zacząłem gorączkowe poszukiwania
    tegoż, co zaskutkowało przywaleniem (bardzo mocnym)
    kolanem w schowany (chyba tylko po to, aby weń przywalić)
    za zasłoną odkurzacz, co wyłączyło mnie z użycia na wiele
    dni (nawet nie pisałem wówczas na grupach -- przełom
    listopada i grudnia, razem chyba 3 dni bez ,,występów'')
    i osłabieniem moich funkcji życiowych raczej na dłuugi
    czas... Mam nadzieję, że nie poszła łąkotka -- te
    niekoniecznie zrastają się. :)

    Przedwczoraj zaś zostałem otruty proszkiem do prania.
    Ja używam żelów i proszków dla alergików, ale mojej
    matki nie mogę na to namówić -- nawet podarowanie jej
    butli żelu (mam tego dużo) nie wchodzi w rachubę. Do
    tej pory nie wróciłem do zdrowia po przymusowym
    oddychaniu ,,zwykłym'' proszkiem...

    Stąd właśnie biorą się moje opóźnienia związane
    z energicznym ;) przeciwdziałaniem nadużyć zwanych
    skubaniem -- w Mille i w Sygmie.

    -=-

    Przed paru miesięcy, gdy za późno spłaciłem kredytówkę Citi,
    czułem się doskonale, ale że wina leżała po mojej stronie,
    niekoniecznie liczyłem na rozwiązanie satysfakcjonujące
    mnie, toteż postawiłem ,,pod broń'' co trzeba i ustawiłem
    się tak, aby na owej opłacie nie stracić, ale nawet
    zarobić -- poprzez odwetową likwidację karty matki
    i ponowne założenie tejże karty z pobraniem wisienek...

    Citi na szczęście wybrał rozwiązanie bezkrwawe, :) toteż
    zgromadzone ,,wojsko'' rozeszło się bez walki. :)

    -=-

    Teraz zbieram siły na napisanie reklamacji do Sygmy i do Mille.
    Jak ja tego nie lubię...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'