  • Data: 2012-12-11 10:54:22
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Maruda" 50c6effb$0$1318$6...@n...neostrada.pl

    > Nie przyznawaj się do tego głośno, bo zamkną Cię w wariatkowie.
    > Za mieszkanie (ratę kredytu czy opłaty eksploatacyjne? -- imo
    > periodyk to periodyk) płacimy od wieeeelu lat z Citkowych kart.

    Rozwiń proszę.
    Który to citkowy ficzer? (Jakiś link?)
    (Owszem, widzę wątek "Fotokasa -- Citi", ale jakoś-tak do Citka mam
    obrzydzenie jeszcze z dawnych lat, z czasów pożarcia Handlobanku).

    Co się zyskuje? MB? Ile %?, czy coś więcej?
    Cza mieć kuńto, czy ino kartę można? Czy karta jest free?
    Inne "miny" czy haki?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.