  • Data: 2011-07-01 22:13:10
    Temat: Re: Wiosenna promocja Visa
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-07-01 23:44, kasandra pisze:

    > rozbrajasz mnie...
    > lazenie codziennie po bulki i placenie za nie karta, dwa: kupowanie
    > fajek codziennie zamiast calego wagonika, trzy: zywie sie na miescie ale
    > w miejscu pracy mam abonament, placenie codziennie za obiad
    > doprowadziloby mnie do nerwicy

    I pieczywo kupujesz na caly tydzien? Smacznego!
    Ja place karta, bo to jest dla mnie szybsze. Place zblizeniowo i mam w
    tylku wycie kasjerek o drobne.
    "placenie codziennie za obiad doprowadziloby mnie do nerwicy" ROTFL!
    Dziwne, ze codzienne wstawanie z lozka nie doprowadza sie do nerwicy,
    albo rozmawianie z ludzmi, albo jazda samochodem.