eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Date: Tue, 10 Nov 2015 17:01:16 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 33
    Message-ID: <n1tsrj$qqq$17@dont-email.me>
    References: <5...@g...pl> <n1jbdr$vqg$1@dont-email.me>
    <563d3471$0$694$65785112@news.neostrada.pl> <n1je5m$vqg$2@dont-email.me>
    <n1n6tk$crn$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <563f2543$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <563fcaf4$0$678$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <563fe174$0$647$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <n1tdb1$fh8$1@news.agh.edu.pl>
    <56426351$0$662$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 10 Nov 2015 22:58:59 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="27482";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19aNJ32n/8DbVkWnUNyW/casY0BDEbeMSo="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:44.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/44.0a2
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Cancel-Lock: sha1:18iC+yTiW9zxRMHST4w9Cb0buD8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617960
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:
    >
    >> Tylko wówczas sprzedawca musiałby dowieść, ze zgodziłem się na kolejne
    >> subskrypcje. Na pewno nie jawnie. Nie mogę wykluczyć, że było gdzieś
    >> odesłanie do jakiegoś regulaminu, w którym to było napisane, ale tego
    >> żaden sąd im nie zasądzi.
    >
    > No ale ta subskrypcja, bardzo droga była? No bo wiesz, sąd w kontekście
    > jakiegoś tam programu antywirusowego, może bez przesady.
    >
    >> Oczywiście odwołałbym, gdyby ktokolwiek podał sensowną procedurę.
    >> Wszak bank zażądał wyjaśnień i oni wiedz, ze nie miałem zamiaru
    >> subskrybować. Normalna firma raczej powinna się domyślić, że nie chcę
    >> dalszej subskrypcji.
    >
    > Trudno powiedzieć. Klient może zażądać wyjaśnień (np. może nie kojarzyć
    > obciążenia) i mimo tego może nie chcieć rezygnować. Generalnie wolałbym,
    > gdyby sprzedawcy jasno przedstawiali swoją ofertę, i gdyby pozostawili
    > klientom decyzję, czy z niej będą korzystać.
    >


    https://purchase.enigmasoftware.com/purchase_spyhunt
    er.php


    alez piszą wyraźnie jak byk.
    tuż nad przyciskiem proceed.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1