    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wolny rynek w wykonaniu PO
    Date: Wed, 15 Apr 2009 16:35:22 +0200

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message
    news:gs4qsf$c9e$1@inews.gazeta.pl...

    > te konkrety w dużej mierze pokrywają się z ustawami uwalonymi przez
    > Kaczyńskiego
    >
    > - próba reformy służby zdrowia - Weto prezydenta (ustawy o zoz-ach, o
    > pracownikach zoz-ów , ustawę wprowadzającą reformę służby zdrowia)
    > - próba reformy "pomostówek" - przygotowana pierwotnie przez PiS, wszyscy
    > wiedzą że Polski nie stać na tyle emerytur, mamy procentowo najmniej
    > pracujących wEuropie, ale Kaczyński wetuje
    > - Ustawa medialna - a więc nadal będziemy płacić abonament RTV -
    > - ustawa, która miała rozdzielić funkcje ministra sprawiedliwości i
> [...]

    moze "pomostówki" pośrednio obniżyłyby mi jakiś podatek. Reszta ...hmmm mam
    problem z ich oceną.
    Raczej neutralne podatkowo. Nie żeby kompletnie te liste ignorować... ale
    dla mnie większość tych ustaw jest kompletnie obojetna... widzisz tu "cos"
    co mogłoby obniżyć moje obciążenia finansowe jako pracownika najemnego ?
    Pytam o konkrety (bez sarkazmu).

    george