  • Data: 2009-01-21 11:28:02
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 12:09
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <d...@p...goo
    glegroups.com>):

    psujesz polskie znaczki.

    > A sms-y mbanku dochodzily w Kongo bez problemu? Tak przy okazki obcych
    > landow.

    Nie bądź taki dowcipny.

    > Demo Eurobanku nie spotkalem - od razu wszedlem na wersje produkcyjna.

    No jest na stronie ichnich logowanie demo.

    > Nie znam tematu - nie da sie zadeklarowac tego jako zlecenie stale
    > powtarzajace sie co iles tam?

    No właśnie nie, bo przelewy do ZUS i US muszą iść ,,specjalnym''
    formularzem. Do tego raz na kwartał zmienia się kwota. Więc jakby była
    opcja ,,płać tyle, ile się należy'' to byłoby miło :D A tak muszę co
    kwartał wklepywać trzy przelewy z datami w przód.

    Przydało by się też wybieranie kont US z automatu, bez wklepywania.

    > Zapewne. W wielu watkach konkluzja jest wniosek, ze wszystko zalezy od
    > potrzeb.

    Jak zwykle. Dlatego wkurzają mnie gadki, że mBank zlikwidować bo jest be.
    Dla mnie on jest najlepsiejszy i nic go nie przebija na razie. Multi lekko
    goni, ale i nic dziwnego, skoro to podobny bank.

    No ale musisz przelewać na nordełe.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.