  • Data: 2009-01-21 11:34:21
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sty, 12:14, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Na plus czy na minus?
    :)

    To kwestia indywidualnego przypadku. Wydaje mi się, że łatwiej było
    wtedy, wbrew pozorom, osobom przedsiębiorczym zarobic jakieś konkretne
    pieniądze. Jako szesnastolatek w połowie lat osiemdziesiatych
    zarabiałem pieciokrotność ówczesnej średniej. Dziś przychodzi mi to
    znacznie trudniej...Inna sprawa, że za ówczesną walutę niewiele można
    było kupić.