    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Date: Wed, 21 Jan 2009 01:28:25 -0800 (PST)

    On 21 Sty, 10:12, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 10:04
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <7...@z...goo
    glegroups.com>):

    > Możliwe. Nie testowałem wszystkich banków. Eurobank ZTCW nie ma kont dla
    > przedsiębiorców, ale może źle patrzę.

    Pisales o lepszej alternatywie dla mbanku, nie precyzujac, ze tylko
    konta dla firm.
    Podalem przyklad mlodego konta (nie ma jeszcze roku), ktore juz ma
    lepsze funkcjonalnosci

    > No BPH z tego co kolega opowiadał, dziwny szajs był, wymagał IE i
    > certyfikatów na dyskietce i cudowania.

    Korzystalem spod Linuksa (opera, Firefox) - nie bylo latwo "uruchomic"
    ale sie dalo.

    > No ale emax+ to ZTCW lokata jest i tylko i tak 1 raz  w miesiącu się
    > wypłaca?

    A co to mnie obchodzi?
    ja trzymam srodki na oprocentowanym koncie z pelna funkcjonalnoscia
    zlecania przelewow.

    majac 4 emax+ moznaby zaprogramowac sobie 4-y przelewy przyszle (np.
    splaty KK czy rachunku za cos tam - z kazdego emax+ inna platnosc),
    ale nie ma takiej funkcjonalnosci w mbanku.
    Jest to dla mnie ograniczenie funkcjonalnosci, bo albo zaprogramowanie
    przelewow przyszlych i trzymanie pieniedzy na nieoprocentowanym
    ekoncie, albo koniecznosc pamietania o platnosciach i logowanie sie w
    przeddzien i wyciaganie pieniedzy pod nie z emax+.

    Pytales o lepsze konto bezplatne - podalem.

    Przy okazji - z karty debetowej w Eurobanku ni ekorzystam
    (zrezygnowalem) - znalazlem lepsze rozwiazanie.