    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Date: Wed, 21 Jan 2009 11:56:50 +0100

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 10:28
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <7...@v...goo
    glegroups.com>):

    > Pisales o lepszej alternatywie dla mbanku, nie precyzujac, ze tylko
    > konta dla firm.

    Nie tylko. Mam oba. I sobie w komplecie żyją :D

    > Podalem przyklad mlodego konta (nie ma jeszcze roku), ktore juz ma
    > lepsze funkcjonalnosci

    No lepsze jak lepsze... Limity są, ale powiedzmy, że jak się korzysta
    aktywnie, to ujdą. No i nie chciało działać w Konqu. Dziwnie się
    zachowywało (przynajmniej wersja DEMO)

    > Korzystalem spod Linuksa (opera, Firefox) - nie bylo latwo "uruchomic"
    > ale sie dalo.

    Dla mnie w mBanku esesmanowe hasła rządzą. Chyba jako pierwsi je
    wprowadzili. Np. tokeny to dla mnie szajs... w tym BPH znów jakieś
    dyskietki z certami trzeba było, to też średnia wygoda, zwłaszcza w obliczu
    zaniku dyskietek. Od lat nie mam kompa ze stacją.

    > majac 4 emax+ moznaby zaprogramowac sobie 4-y przelewy przyszle (np.
    > splaty KK czy rachunku za cos tam - z kazdego emax+ inna platnosc),
    > ale nie ma takiej funkcjonalnosci w mbanku.

    Ano zdarza się. Rozumiem cię, ale mi to nie przeszkadza. Bardziej mi
    przeszkadza brak możliwości zlecenia automatycznych spłat haraczu NFZ.

    > Pytales o lepsze konto bezplatne - podalem.

    No zależy dla kogo lepsze. Dla mnie nie.

    > Przy okazji - z karty debetowej w Eurobanku ni ekorzystam
    > (zrezygnowalem) - znalazlem lepsze rozwiazanie.

    jakie może być lepsze, skoro karta musi być online?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.