eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Date: Sun, 17 Apr 2005 21:44:15 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <d3ueac$1pu$2@achot.icm.edu.pl>
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u8t8$if6$1@news.onet.pl>
    <d3u9lo$ra6$1@achot.icm.edu.pl> <d3uask$fhf$1@news.onet.pl>
    <d3uch6$244$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010164066.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1113767052 1854 84.10.164.66 (17 Apr 2005 19:44:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2005 19:44:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d3uch6$244$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    X-Enigmail-Version: 0.90.1.1
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344482
    [ ukryj nagłówki ]

    Peet wrote:
    > On 2005-04-17 20:45, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    >
    >>> A co do samego Banku to w zasadzie teraz będzie to bank dla nikogo:
    >>> - kiepska jakość dla wymagających klientów;
    >>> - wysoka kwota utrzymania rachunku dla zupełnie_nic_nie_wymagającego
    >>> klienta.
    >>> A więc tracą niszę w której byli. Ale to już ich problem ;-)
    >>
    >>
    >>
    >> Blad. Pozbeda sie kosztotworczych klientow, zwiekszy sie jakosc
    >> obslugi tych lepszych, beda mogli pozwolic sobie na podwyzszenie
    >> oprocentowania.
    >> Oczywiscie to teoria, a pewnie ktos sie na gorze wkurzyl i powiedzial,
    >> ze koniec doplacania do interesu, skoro mBank na +, Inteligo na +...
    >>
    >
    > Jest coś takiego jak przywiązanie do marki, jak dana marka, znak kojarzy
    > się klientom. Wystarczyłoby po prostu na na 2 miesiące przed podwyżką
    > powiadomić wszystkich klientów o zmianach + nawet udostępnić formularz
    > rozwiązania umowy. To wszystko działałoby na plus dla firmy, która mie
    > jest znana tylko, a może przedewszystkim z finansami. Ludzie pozytywnie
    > odebraliby takie działania, część by zreygnowała z usług banku, ale nie
    > czuliby się oszukani i nadal mogliby pozytywnie odbierać markę VW.
    > Podejrzewam że niechęć i zła sława więcej narobią takiej marce strat.
    > Zadowolony klient przyprowadzi 5 kolejnych, ale rozczarowany odradzi już
    > 10. A niechęć może teraz promieniować np. przy wyborze nowego samochodu.
    >
    >
    Ot co.
    I to nazywam jako: godne i pełne szacunku traktowanie klienta.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1