  • Data: 2005-04-17 21:49:35
    Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    trainer wrote:

    > imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić
    > szum, jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to
    > nie biorą a więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w
    > informacjach przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale
    > to jest w każdej infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat
    > teraz szukasz (na siłę) paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem
    > faksem polecenie zamknięcia rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.

    Robią - nie robią.
    Na razie mam wydruk z informacją o zmianach i kiepskie doświadczenia z
    zachowaniem VW Banku.
    Zakładam zatem a priori ich złą wolę.
    > A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy
    > pamiętasz, że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies.,
    Nie pamiętam bo konto mam od grudnia 2003.

    > Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę
    > darmochę się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej
    > sytuacji bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w
    > zależności od wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.
    Forma wprowadzenia zmian i sprzeczne opinie udzielane prze infolinię
    nazywam brakiem szacunku wobec klienta. Tak po prostu się nie robi. Dla
    mnie świadczy to o lekceważeniu klientów.
    A reszta zależy od każdego z nas.
    Jeśli godzimy się być tak traktowani i pokornie to znosić to proszę
    bardzo. Jeśli jednak nie akceptujemy takiego zachowania wobec nas to
    rezygnujemy. W końcu świadczy to o naszej godności - szacunku wobec
    samego siebie.

    > Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
    > konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
    > pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo
    > na razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
    > wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze
    > się nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom

    Nie masz racji.
    Jako obywatel masz prawo informować o wszelkich zachowaniach, które
    Twoim zdaniem mogą stanowić naruszenie prawa.
    Forma rozesłania informacji dot. zmian na około dwa tygodnie przed ich
    wprowadzeniem budzi moje wątpliwości, a jeśli to połączymy ze
    sprzecznymi opiniami infolinii (przeglądnij posty) to moim zdaniem
    istnieje podejrzenie, iż dąży się do stanu aby nie wszyscy klienci
    zostali poinformowani na czas i tym sami mogą zostać obciążeni daną opłatą.

    Przypomnij sobie próby wprowadzenia zmian opłat przez TPSA -
    nieuzasadniona podwyżka - klienci interweniowali przed zmianami i nie
    zostały one wprowadzone.

    Zawsze lepiej zapobiegać niż walczyć ze skutkami.

    Tomek