eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "trainer" <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u4ld$lpe$1@news.onet.pl>
    <d3u7vs$ojp$1@achot.icm.edu.pl> <d3ua16$no2$1@news.onet.pl>
    <d3ud7g$i5$1@achot.icm.edu.pl>
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Date: Sun, 17 Apr 2005 23:11:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Lines: 37
    Message-ID: <4262cf5f$0$27733$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 17 Apr 2005 21:04:31 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.64.7.5
    X-Trace: 1113771871 mamut2.aster.pl 27733 10.64.7.5:2488
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344540
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz wrote:

    > Ja akurat wymagam pewnego poziomu traktowania. Lubię wiedzieć co i jak.
    > Nieważne czego to dotyczy, zawsze oczekuję konkretów a nie sprzecznych
    > słownych opinii. Nie cierpię jak ktoś mną manipuluje.
    > I to tyle.

    imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić szum,
    jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to nie biorą a
    więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w informacjach
    przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale to jest w każdej
    infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat teraz szukasz (na siłę)
    paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem faksem polecenie zamknięcia
    rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.

    A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy pamiętasz,
    że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies., potem wprowadzono
    promocję za darmo (jeszcze jakieś nagrody były o ile pamiętam to wygrałem
    jakieś etui na karty) ale nikt nie obiecywał, że do konca swiata i o jeden
    dzien dluzej będzie tak pięknie i kolorowo - 0 za prowadzenie, 0 za przelew,
    0 za bankomat
    Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę darmochę
    się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej sytuacji
    bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w zależności od
    wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.

    Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
    konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
    pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo na
    razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
    wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze się
    nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom


    pozdro
    trainer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1