-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Tomasz <t...@p...fm>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Date: Sun, 17 Apr 2005 23:49:35 +0200
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 61
Message-ID: <d3ulld$gn6$1@achot.icm.edu.pl>
References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u4ld$lpe$1@news.onet.pl>
<d3u7vs$ojp$1@achot.icm.edu.pl> <d3ua16$no2$1@news.onet.pl>
<d3ud7g$i5$1@achot.icm.edu.pl> <4262cf5f$0$27733$f69f905@mamut2.aster.pl>
NNTP-Posting-Host: chello084010164066.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1113774573 17126 84.10.164.66 (17 Apr 2005 21:49:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2005 21:49:33 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4262cf5f$0$27733$f69f905@mamut2.aster.pl>
X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
X-Enigmail-Version: 0.90.1.1
X-Accept-Language: en-us, en
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344552
[ ukryj nagłówki ]trainer wrote:
> Tomasz wrote:
>
>> Ja akurat wymagam pewnego poziomu traktowania. Lubię wiedzieć co i jak.
>> Nieważne czego to dotyczy, zawsze oczekuję konkretów a nie sprzecznych
>> słownych opinii. Nie cierpię jak ktoś mną manipuluje.
>> I to tyle.
>
>
> imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić
> szum, jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to
> nie biorą a więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w
> informacjach przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale
> to jest w każdej infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat
> teraz szukasz (na siłę) paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem
> faksem polecenie zamknięcia rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.
>
Robią - nie robią.
Na razie mam wydruk z informacją o zmianach i kiepskie doświadczenia z
zachowaniem VW Banku.
Zakładam zatem a priori ich złą wolę.
> A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy
> pamiętasz, że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies.,
Nie pamiętam bo konto mam od grudnia 2003.
> Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę
> darmochę się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej
> sytuacji bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w
> zależności od wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.
Forma wprowadzenia zmian i sprzeczne opinie udzielane prze infolinię
nazywam brakiem szacunku wobec klienta. Tak po prostu się nie robi. Dla
mnie świadczy to o lekceważeniu klientów.
A reszta zależy od każdego z nas.
Jeśli godzimy się być tak traktowani i pokornie to znosić to proszę
bardzo. Jeśli jednak nie akceptujemy takiego zachowania wobec nas to
rezygnujemy. W końcu świadczy to o naszej godności - szacunku wobec
samego siebie.
> Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
> konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
> pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo
> na razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
> wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze
> się nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom
Nie masz racji.
Jako obywatel masz prawo informować o wszelkich zachowaniach, które
Twoim zdaniem mogą stanowić naruszenie prawa.
Forma rozesłania informacji dot. zmian na około dwa tygodnie przed ich
wprowadzeniem budzi moje wątpliwości, a jeśli to połączymy ze
sprzecznymi opiniami infolinii (przeglądnij posty) to moim zdaniem
istnieje podejrzenie, iż dąży się do stanu aby nie wszyscy klienci
zostali poinformowani na czas i tym sami mogą zostać obciążeni daną opłatą.
Przypomnij sobie próby wprowadzenia zmian opłat przez TPSA -
nieuzasadniona podwyżka - klienci interweniowali przed zmianami i nie
zostały one wprowadzone.
Zawsze lepiej zapobiegać niż walczyć ze skutkami.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.05 21:59 chrabcio
- 17.04.05 22:07 Tomasz
- 17.04.05 22:07 Michał 'Amra' Macierzyński
- 17.04.05 22:17 Tomasz
- 17.04.05 22:21 chrabcio
- 17.04.05 22:22 Tomasz
- 17.04.05 23:09 Michał 'Amra' Macierzyński
- 17.04.05 23:31 Arek
- 17.04.05 23:56 Arek
- 18.04.05 05:00 taora
- 18.04.05 07:25 Michał 'Amra' Macierzyński
- 18.04.05 07:33 Michał 'Amra' Macierzyński
- 18.04.05 08:44 janoush
- 18.04.05 08:53 Robert Wicik
- 18.04.05 08:57 Tomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...