eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Date: Sun, 17 Apr 2005 23:49:35 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 61
    Message-ID: <d3ulld$gn6$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u4ld$lpe$1@news.onet.pl>
    <d3u7vs$ojp$1@achot.icm.edu.pl> <d3ua16$no2$1@news.onet.pl>
    <d3ud7g$i5$1@achot.icm.edu.pl> <4262cf5f$0$27733$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010164066.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1113774573 17126 84.10.164.66 (17 Apr 2005 21:49:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2005 21:49:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4262cf5f$0$27733$f69f905@mamut2.aster.pl>
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    X-Enigmail-Version: 0.90.1.1
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344552
    [ ukryj nagłówki ]

    trainer wrote:
    > Tomasz wrote:
    >
    >> Ja akurat wymagam pewnego poziomu traktowania. Lubię wiedzieć co i jak.
    >> Nieważne czego to dotyczy, zawsze oczekuję konkretów a nie sprzecznych
    >> słownych opinii. Nie cierpię jak ktoś mną manipuluje.
    >> I to tyle.
    >
    >
    > imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić
    > szum, jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to
    > nie biorą a więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w
    > informacjach przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale
    > to jest w każdej infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat
    > teraz szukasz (na siłę) paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem
    > faksem polecenie zamknięcia rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.
    >
    Robią - nie robią.
    Na razie mam wydruk z informacją o zmianach i kiepskie doświadczenia z
    zachowaniem VW Banku.
    Zakładam zatem a priori ich złą wolę.
    > A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy
    > pamiętasz, że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies.,
    Nie pamiętam bo konto mam od grudnia 2003.

    > Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę
    > darmochę się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej
    > sytuacji bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w
    > zależności od wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.
    Forma wprowadzenia zmian i sprzeczne opinie udzielane prze infolinię
    nazywam brakiem szacunku wobec klienta. Tak po prostu się nie robi. Dla
    mnie świadczy to o lekceważeniu klientów.
    A reszta zależy od każdego z nas.
    Jeśli godzimy się być tak traktowani i pokornie to znosić to proszę
    bardzo. Jeśli jednak nie akceptujemy takiego zachowania wobec nas to
    rezygnujemy. W końcu świadczy to o naszej godności - szacunku wobec
    samego siebie.

    > Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
    > konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
    > pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo
    > na razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
    > wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze
    > się nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom

    Nie masz racji.
    Jako obywatel masz prawo informować o wszelkich zachowaniach, które
    Twoim zdaniem mogą stanowić naruszenie prawa.
    Forma rozesłania informacji dot. zmian na około dwa tygodnie przed ich
    wprowadzeniem budzi moje wątpliwości, a jeśli to połączymy ze
    sprzecznymi opiniami infolinii (przeglądnij posty) to moim zdaniem
    istnieje podejrzenie, iż dąży się do stanu aby nie wszyscy klienci
    zostali poinformowani na czas i tym sami mogą zostać obciążeni daną opłatą.

    Przypomnij sobie próby wprowadzenia zmian opłat przez TPSA -
    nieuzasadniona podwyżka - klienci interweniowali przed zmianami i nie
    zostały one wprowadzone.

    Zawsze lepiej zapobiegać niż walczyć ze skutkami.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1