  • Data: 2009-01-21 22:36:57
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast pochwalić muszę Aliora -- wariant ubezpieczenia przy zwykłej
    > srebrnej niewiele odbiega od tego, który BRE oferuje przy sławetnej
    > karcie Akwarius.

    Mam ww. kartę, ale za chwilę kończy mi się 1. rok więc za nią podziękuję
    (opłata za drugi jest jakaś kosmiczna). Z ubezpieczenia na szczęście nie
    musiałem korzystać.

    A wracając do kk Polbanku to każdy zakup (>500 zł) można sobie rozłożyć
    na 12 rat i zapłacić za to tylko 5%. Nie miałem jeszcze okazji
    wypróbować, ale fajna sprawa jak ktoś nie chce całości spłacać.

    Tylko żeby zaczęli te zestawienia przysyłać...!

    --
    pozdrawiam
    RobertS