  • Data: 2009-01-21 22:44:37
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z Pekao SA nie miałem nic wspólnego do czasu migracji mojej zamkniętej
    > karty kredytowej w BPH .Co miesiąc przychodzi do mnie mi pusty wyciąg
    > a próby zamknięcia skutecznie tej karty mimo wielokrotnych wysiłków
    > nic nie dały.

    Mam to samo!!! Dostaję puste wyciągi (teraz TYLKO co kwartał), byłem 2-3
    razy w placówce, pisałem, prosiłem, wnioskowałem, ale nie...bank jest
    nieugięty i ciągle wysyła mi te puste wyciągi ;-(
    System pokonał człowieka?

    > ING zawszę będę kojarzył z drożyzną . Kilka lat temu miałem u nich
    > konto studenckie , które zmieniłem na konto standard z Lwem (chyba tak
    > się nazywało) . Koszty były niewielkie, darmowe przelewy przez
    > internet aż tu jednego dnia bank podniósł opłatę za konto na 15 zł a
    > i wprowadził opłaty za przelewy 1 zł.
    To, że drogi nie znaczy, że od razu zły. Kiedyś robiłem tam swifta z kk
    (przenosiłem z Multi) i w placówce nie mogli zrozumieć, że kk nie ma
    własnego rachunku (była podpięta pod KO). Musiałem przynieść umowę i
    pokazać, że rachunku karta nie ma. Oj wesoło było ;-)

> [...]
    > zaproszono mnie do oddziału na podpisanie umowy. Przy podpisywaniu
    > umowy nagle okazało się żeby dostać tel trzeba wziąć dodatek.
    > Umowę podpisałem ale aby wyrobić dodatek musiałbym ciągnąć żonę do
    > placówki. W Mille czy w Citi wystarczy podać dane osoby której chce
    > zrobić dodatek a bank wysyła kartę dodatkową do domu.
    > Następnego dnia chciałem zamknąć kartę przez tel , okazało się że nie
    > można i trzeba się udać do placówki gdzie kartę się wyrabiało.
    > Następnego dnia udałem się do tej samej placówki gdzie odczekałem 50
    > minut , podpisałem formularz zamknięcia karty .
    Oj kombinowałeś z tą kartą. W każdym razie w BZWBK (i nie tylko) można
    zrezygnować z kk inaczej: na infolinii zastrzegasz kartę i nie życzysz
    sobie duplikatu.......i o karcie możesz zapomnieć. Bank zamknie jej
    konto w momencie kiedy miałaby się odnowić.

    > Za tydzień przyszedł
    > wyciąg z naliczoną opłatą za ubezpieczenie które zamknąłem wcześniej
    > przy podpisywaniu umowy. Po raz kolejny udałem się do placówki aby
    > złożyć reklamacje : po pierwsze odstąpiłem od umowy w ciągu 7 dni , po
    > drugie wyłączyłem wszelkie ubezpieczenia przy podpisywaniu umowy.
    > Na szczęście moja krótka przygoda z tym bankiem się na tym skończyła .
    Mogleś napisać do rzecznika klienta - w BZWBK działa dość skutecznie.
    Wystarczy e-mail a odp. dostaniesz poleconym ;-)

    > Moja żona po zakończeniu studiów złożyła wniosek o zamknięcie konta .
    > Bank nie potrafił jej zamknąć konta studenckiego przez kilka miesięcy
    > a w tym czasie naliczał opłatę za prowadzenie rachunku.
    Jeżeli złożyła dyspozycję i miała na to dowód to naliczanie opłaty jest
    problemem banku.

    Dla mnie najgorsze banki (pod względem obsługi i oferty) to:
    Polbank
    Mille
    Getin...ale nie chce mi się teraz rozpisywać dlaczego.

    --
    pozdrawiam
    RobertS