  • Data: 2011-02-28 09:34:05
    Temat: Re: Wybor daty zamkniecia wyciagu KK - Polbank + KIS
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > to KIS oferuje jeszcze cashback?

    Chyba nie. Powyższe było wypowiedzią "natury ogólnej". :-)

    > jeżeli jedna kk oferuje cb a inna nie
    > to chyba warto korzystać max z tej, która daje taką opcję...

    Ale jeszcze mogą być różne poziomy cashbacka, jak również różne
    "okolicznościowe" rabaty, czy zwroty za skorzystanie z danej karty w
    danym miejscu. Ogólnie algorytm doboru karty może być dość
    skomplikowany. Mój np. wygląda miej więcej tak:

    - karta domyślna: Alior MC Lotnicza Gold (1,5% cashback)
    - jeśli limit na powyższej jest wyczerpany, to: Polbank Visa Gold (0,9%
    cashback)
    przypadki szczególne:
    - Empik, Smyk, Piotr i Paweł -> Mille Impresja
    - Carrefour w niedzielę -> Mille Impresja
    - Carrefour w piątek >100zł -> Carrefour Visa
    - Carrefour w piątek <100zł -> Mille Impresja
    - W biegu Cafe -> Citi
    - trzy razy w miesiącu użyć MC BGŻ, kupując kawę lub chleb

    :-)

    --
    MiCHA