  • Data: 2012-09-24 19:50:51
    Temat: Re: "Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 19:08:28 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > A jak chcesz zorganizowac pracę kasjerów w okienku, tak zeby mogli
    >
    > przyjac wplate i wyplacic ci gotowke bez dostępu do towjego konta.

    > jesteś taki pewien?

    Jeżeli pracownik musiałby wpisać obok imienia i nazwiska nr dowodu, PESEL lub
    cokolwiek innego, czego sobie nie można wymyślić, nie byłoby systemowej możliwości
    wypłacenia kasy na nazwisko. Wygląda na to że ze strony systemu nie ma żadnej
    autentykacji osoby stojącej przed okienkiem. Za wszystko odpowiada czynnik ludzki,
    który jest zawsze najbardziej zawodny.