  • Data: 2004-02-14 09:36:34
    Temat: Re: Wyjaśnienie dla Piotra
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4254.00000f7f.402ce891@newsgate.onet.pl...

    > Ja nie twierdzę, że kursy będą takie jak podałem w przykładach. Ja tylko
    > pokazuje metodologię liczenia. Kursy niech każdy sobie wprowadzi sam.

    ok metodologia metodologia - model moze i byc blizszy rzeczywistosci, ale to
    zmusza do wprowadzenia wiekszej parametryzacji, co gorsza nowo dostawiane
    parametry maja charakter nieprzewidywalny (cos w stylu jaki bedzie kurs USD
    za rok).
    Wiec sytuacje mamy taka - nie wiedzielismy jaka sluszna decyzje podjac, bo
    nie znamy przyszlosci....
    Zamieniamy ja an taka - mamy super kalkulator i nie wiemy co do niego wpisac
    :-) tylko wpisac trzeba wiecej bardzo precyzyjnych wartosci i bedziemy mieli
    precyzyjny wynik.

    Sam kalkulator moze miec jedynie te zalete, ze przecietny kowalski zobaczy
    jakie sa zaleznosci pomiedzy oprocentowaniem jego kredytu, widelkami kupna
    sprzedazy waluty, prowizjami i oplatami, bo bardzo czesto tej swiadomosci
    nie ma...
    przydatnosc do podejmowania "slusznej decyzji" bedzie tylko dla znajacych
    przyszlosc, ale oni jak ja znaja to od razu wiedza, czy im sie oplaca to czy
    tamto :-)