    From: "root" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyplata gotowki z Karty kredytowej
    Date: Thu, 8 May 2008 13:29:03 +0200

    napisał w wiadomości news:fvtcd5$kan$1@flis.man.torun.pl...

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" fvpiq2$o4v$...@f...man.torun.pl

    > Rozpocząłem (niejako wbrew sobie) praktykowanie. :)
    > Jest to bank oszustów. :) Różnica pomiędzy WBK i GetInBankiem
    > jest taka mniej więcej, jaka jest pomiędzy kawiarnią wysokich
    > lotów i chlewnią. :) Odradzam GetInBank od serca. :)
    >
    > Kłamią w tak zwane żywe oczy i oszukują. :) W zasadzie żadne
    > słowo padające z ust pracowniczek tego banku nie może być
    > brane poważnie.

    Mialem podobne doświadczenia w lukasie, gdzie po pietnastuminutowej rozmowie
    wytlumaczylem panience z okienka na czym polega karta kredytowa i jak dziala
    (niekompetencja pracownikow doprowadzona do perfekcji). Nie musze dodawac,
    ze nie uzyskalem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania dotyczace niuansow
    regulaminu KK.
    To mnie dobija. Gdzie sie nie udam, gdzie nie zadzwonie to inna odpowiedz.
    Ogolnie pracownicy wiedza tyle samo ile mozna wyczytac z ulotek reklamowych.
    Juz nawet nie wiem czy oni oszukuja swiadomie.
    W kazdym razie do dzisiaj nie mam KK i chyba juz jej nie chce.