  • Data: 2009-02-11 21:25:53
    Temat: Re: Wyplaty z bankomatów & zysk VISA/MC
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...@p...googlegroups.com

    > Jak to "powinniscie"? Czasy kiedy do jednostki zwracalo sie w liczbie
    > mnogiej na cale szczescie juz minely ;)

    Ale kashmiri pisal: "Za to wiz od was nie wymagamy :)" Ja sie tylko
    trzymalem konwencji my - wy.

    > A tak na powaznie - do dupy USA wchodza politycy.

    zauwazylem. Zupelnie jakby od tego zalezala przyszlosc kraju. Az
    wstyd...

    > Wiekszosc ludzi ma ten
    > kraj gleboko w tyle.

    I zapewniam, ze z wzajemnoscia. Wiekszosc populacji zapewne nawet nie
    wie, gdzie ta Polska lezy, a o tym, ze wspomaga USA w Iraku i
    Afganistanie wiedza chyba tylko jednostki przeze mnie wyedukowane. I
    moze paru politykow w Washington DC. :)

    > Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele ale to temat
    > na inna dyskusje. IMO jednak obecne podejscie kazdej ze stron tj. Polski jak
    > i USA jest nie fair, no ale to tylko spostrzezenia szarego czlowieka,
    > któremu obca jest "wielka" polityka ludzi odciagnietych od pluga i
    > wpuszczonych na polityczne salony.

    A propos odciagania od pluga po tej stronie oceanu - naklejka ze
    zderzaka z czasow prezydentury George W. :
    "Some Village In Texas Is Missing Its Idiot".
    :D