  • Data: 2009-02-11 21:54:03
    Temat: Re: Wyplaty z bankomatów & zysk VISA/MC
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:0541a6e0-6cf2-44ba-96c8-37f00723a498@r37g2000pr
    r.googlegroups.com

    > Ale kashmiri pisal: "Za to wiz od was nie wymagamy :)" Ja sie tylko
    > trzymalem konwencji my - wy.

    Ma sie rozumiec - ze mojej strony to byl taki newinny zarcik z lekka nutka
    wspomnien czasu PRL :)

    > zauwazylem. Zupelnie jakby od tego zalezala przyszlosc kraju. Az
    > wstyd...

    He he he taka medialna papka karmia lud gadajace glowy polityków. IMO od
    tego zalezy nie przyszlosc kraju ale ich kieszeni ;) - Zjednoczona Partia
    Wlascicieli Polski i to chyba wszystko w tym temacie.

    > I zapewniam, ze z wzajemnoscia. Wiekszosc populacji zapewne nawet nie
    > wie, gdzie ta Polska lezy, a o tym, ze wspomaga USA w Iraku i
    > Afganistanie wiedza chyba tylko jednostki przeze mnie wyedukowane. I
    > moze paru politykow w Washington DC. :)

    Bolacy dla mnie jest równiez fakt, ze wiele "amerykanów" z polskim rodowodem
    zapomina gdzie sa ich prawdziwe korzenie. Ja sam mialem przyjemnosc
    pomieszkac i popracowac tu i ówdzie po za granicami PL i zawsze z pogarda i
    lekkim zszokowaniem patrzylem na ludzi plujacych na wlasny kraj,
    "zapominajacych" wlasnego jezyka itp. Inna sprawa kiedy krytykujesz swój
    kraj na miejscu (w Polsce) inna kiedy to robisz na emigracji/obczyznie.
    Przynajmniej w moim przypadku Polska z perspektywy kilku badz kilkunastu
    tysiecy kilometrów zawsze byla miejscem, do którego predzej czy pózniej
    pragne wrócic, wrócic pomimo tego calego syfu jaki w niej jest - syfu, który
    po za nia tak bardzo nie razi w oczy, którego prawie sie nie dostrzega bo
    jest tylko Ona - Polska.

    Ehhh troche sie sentymentalnie i chyba zbyt patryiotycznie zrobilo...
    przepraszam za OT.

    > A propos odciagania od pluga po tej stronie oceanu - naklejka ze
    > zderzaka z czasow prezydentury George W. :
    > "Some Village In Texas Is Missing Its Idiot".
    > :D

    Pocieszajacy jest dla mnie fakt, ze w kraju majacym sie za "ostoje
    demokracji" tez debile dochodza badz w gwoli scislosci dochodzili do zlobu
    ;)