eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypowiedzenie umowy (a jak:]...)Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
  • Data: 2005-04-12 10:57:30
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "GieTeGie" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d3g7pf$j08$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    >>> Również uważam, że jest tutaj błąd formalny. To TY wypowiadasz, a nie
    >>> wnosisz o wypowiedzenie ze strony banku. Teoretycznie bank powinien
    >>> odmówić, bo sam nie chce Ci wypowiedzieć umowy.
    >>
    >> Może i macie rację. No to będe musiał poprawić swój szablon. :-)
    >
    > ************** POCZĄTEK SZABLONU ****************************
    >
    > Miejscowość dn. 12 kwietnia 2005 r.
    >
    > [Dane osoby rezygnującej z adresem]
    >
    > Do:
    > Volkswagen Bank Polska S.A.
    > Al. Jana Pawła II 15
    > 00-828 Warszawa
    >
    >
    >
    > W Y P O W I E D Z E N I E U M O W Y
    >
    >
    > Z dniem 12 kwietnia 2005 r. wypowiadam umowę o prowadzenie rachunku numer
    > XXXXXXXXXXXXXXXXXX w Volkswagen Bank Polska S.A.,
    ----------------------------------------------------
    ---------------------------
    > (zgodnie z § 24 pkt. 1 Regulaminu prowadzenia rachunków bankowych
    > Volkswagen Bank Polska S.A.).
    ----------------------------------------------------
    -------------------------
    Ten powyższy fragment nie jest konieczny, gdyż może doprowadzić do pobrania
    lub egzekucji opłaty za prowadzenie rachunku.
    Powinno się umieścić powody wypowiedzenia, w tym przypadku zmianę opłat, a
    wtedy do czasu zamknięcia rachunku bank jest zobowiązany do jego prowadzenia
    na starych zasadach. Zmusza go do tego ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o
    ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, która to wprowadziła zmiany w
    Kodeksie Cywilnym, a konkretnie zmianie uległ zapis art. 385. Sądzę że to
    istotne dla tych, co mimo wszystko chcą uniknąć opłaty za prowadzenie
    rachunku w maju ;-)

    > Środki pozostałe na rachunku po całkowitym rozliczeniu transakcji
    > dokonanych kartami płatniczymi oraz po rozliczeniu wszelkich odsetek i
    > prowizji proszę przekazać na rachunek:
    >
    > Niezadowolony Klient
    > BRE BANK SA BRE WBE/Łódź
    > XX XXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    >
    > W załączeniu przesyłam token nr XXXXXXX wydany do konta. Kartę płatniczą
    > VISA Electron nr XXXX XXXX XXXX XXXX, zgodnie z poleceniem konsultanta
    > banku, zniszczyłem.
    > Potwierdzenie zamknięcia konta, potwierdzone imiennie przez upoważnionego
    > pracownika Banku, proszę wysłać na następujący adres:
    >
    > [Adres do wysyłki]
    >
    >
    > Z poważaniem
    > Niezadowolony Klient
    > [ koniecznie odręczny podpis ]
    >
    >
    >
    > Wyk. w egz.
    > 1. adresat,
    > 2. ad acta.
    >
    > ********************** KONIEC SZABLONU ***********************
    >
    >
    > Ten egzemplarz jest na pewno zgodny z wymogami formalnymi. Sprawdzony w
    > Lukas Bank i Inteligo.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1