  • Data: 2005-04-12 14:36:23
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    GieTeGie <t...@w...pl> writes:

    > Eee tam - czepiasz się na siłę

    To juz Twoja ocena - forma nie jest najwazniejsza, niewatpliwie.

    > A co jak chcesz wypowiedzieć z inną datą? Poświadczysz nieprawdę w
    > nagłówku (nieprawdziwą datę) hehe

    Wtedy wpisze ta inna date. Aczkolwiek tak by polonistka (pomyslalem
    sobie, ze nie wiem czy jeszcze zyje) nie mogla napisac "styl".

    > Układu się nie czepiaj - bo każdy wie jak powinno wyglądać podanie.

    Bardzo watpie. Wiecej, jestem przekonany ze znakomita wiekszosc
    nie ma o tym pojecia.

    > A tak - żeby Ci nie przyszedł za dwa lata nowy token i rachunek do
    > zapłacenia za prowadzenie konta 24 x 5 PLN.

    Od tego jest potwierdzenie odebrania wypowiedzenia przez bank.
    Rozumiem ze podstawa, o ktora pytalem, jest "A tak"?
    --
    Krzysztof Halasa