eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Data: 2014-05-13 10:39:21
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 06 May 2014 09:14:58 +0200, w <lka246$1846$1@adenine.netfront.net>, mm
    <m...@n...com> napisał(-a):

    > Ja próbowałem wypowiedzieć umowę w oddziale i czekała mnie droga z wybojami.

    Wizyta w oddziale to droga przez mękę, już po 15 minutach słuchania miałem
    dosyć...

    A więc -- pisma z wypowiedzeniem nie przyjmują, łączą z infolinią.
    Pogadałem, myślałem że zechcą zatrzymać klienta, który wyrabia limity, ale
    zaoferowali tylko roczne zwolnienie.
    Ponieważ konsultantowi włączył się jakiś słowotok o lokatach, to podziękowałem.

    Ale...

    Wyraziłem tylko sprzeciw, a nie wypowiadałem umowę :).
    W oddziale i na telefonie twardo obstawiali, że muszę w takim razie
    wypowiedzieć.
    Ja że nie chcę, niech mi bank wypowie jeżeli nie jest w stanie starego cennika
    utrzymać :)

    W końcu konsultant coś tam przyjął, w oddziale facet na mnie się obraził i
    nawet nie pożegnał.

    1. Czy faktycznie mogę tylko wyrazić sprzeciw, bez konieczności wypowiadania?
    2. Czy do tego parabanku jest jakiś faks? Wyślę im pismo faxem skoro w oddziale
    odmawiają przyjmowania pism (sic!).
    3. Jak wygląda sprawa ze spłacaniem? Mam czas spłacić zobowiązanie przez
    wejściem nowego regulaminu? Czekać na wyciąg? Konsultant twardo twierdził, że
    karta musi być na 0 w dniu wejścia nowego regulaminu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1