  • Data: 2009-02-11 09:27:10
    Temat: Re: Wystawianie zlecenia kupna z stop lossem na kontraktach
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z/svc wrote:

    > Tak, chwilowo jestem nastawiony na wzrosty. Zgadzam się, że to źle.
    > Ale dopiero zaczynam i chcę powoli, czyli na razie obieram jeden
    > kierunek. I zgadzam się co do otwarcia S (dlatego tez pytałem w innym
    > poście jak robi się odwrócenie pozycji - już wiem). Ale to za chwilę,
    > niech wpierw nabiorę ogłady w zakładaniu pozycji :)
    >
    > Dziękuję za odpowiedź.

    Już wiadomo co źle zrobiłeś. Aktywacja nie powinna być z PKC tylko z limitem
    1550. Sprzedałbyś po 1550. Mądry jestem po czasie. Teraz powinieneś się
    zastanowić. Jak czesto po luce kurs wraca. Policzyć prawdopodobieństwo.
    Znałbyś ryzyko, że przy limit z aktywacja się nie zabierzesz. No i na
    koniec decyzja czy podejmujesz takie ryzyko, czy płacisz za pewność i dalej
    wystawiasz PKC.