  • Data: 2009-02-11 16:04:33
    Temat: Re: Wystawianie zlecenia kupna z stop lossem na kontraktach
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z/svc wrote:

    > Czy zastosowanie Stop-Lossa to nie właśnie taki plan B? Tzn. spada,
    > zamiast rosnąć, więc SL.

    Pisałem to w kontekście wyboru PKC czy limit. Dziś wyrażnie opłacał się
    limit. Jak się okazało Twoje PKC to też dobry wybór. Pewny ale droższy. Jak
    to w życiu czym większe ryzyko tym większa możliwość zysku/straty. Ale
    ryzyko trzeba umieć policzyć albo przynajmniej oszacować. Wtedy można się
    zastanawiać czy je przyjąć, czy nie.