  • Data: 2009-02-11 19:48:24
    Temat: Re: Wystawianie zlecenia kupna z stop lossem na kontraktach
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Feb 2009 20:17:40 +0100, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Nie wypada to kraść i z d.py spaść. Zapytać nie zaszkodzi.

    Hehehe :))) Też tak myślę.

    @ macieks:

    Plan był (jest?) taki: gdyby poszło jak powinno, czyli up, planowałem
    trzymanie SL dalej na poziomie 1550, czyli wejścia. I tak mniej więcej
    co tygodniowa korekta SL w górę, aby w przypadku zjazdu w dół zebrać
    zysk.

    Teraz, na początku, trudno mi ustawić szerokiego SL, bo te
    kilkanaście-kilkadziesiąt punktów starty, to duża strata. Łatwiej
    będzie mi ustawić szerokiego SL jak będę (a mam nadzieję, że będę) w
    sytuacji, kiedy mam powiedzmy 100 pkt zysku i SL ustawiam na 50 pkt
    niżej.

    Wiem, że teraz piszę dużymi ogólnikami, ale szczegółów nie czuję się
    na siłach jeszcze publicznie dyskutować.

    Z dzisiejszego zamknięcia wynika, że może i dobrze, że zadziałał mi
    SL. Dzisiejsze notowania trochę popsuły mi mój plan i muszę to sobie
    przetrawić jaką teraz pozycję zająć.

    --
    z/svc