  • Data: 2003-01-21 11:49:12
    Temat: Re: Wystrzegać się jak ognia i zarazy......
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > (a pamietasz Alicje?)
    > I tak samo parametr zmiennosci moze byc "promocyjny" dla nowych
    > klientow i staly dla starych.
    >
    > Jednym slowem piszesz, ze nasza niewiedza jest pelna, a nie widzisz
    > haczykow w swojej pelnej wiedzy.
    >
    > Analize mozemy zrobic - nie jest ona moze dlugookresowa - ale sprawdz
    > plany w Multibanku - czy obnizano, jak obnizano - czy byl to
    > konkurencyjny kredyt.
    >
    > Zapisy zapisami - a kruczki w umowach rzadza.
    > P.S. Jaki jest ten parametr zmiennosci w PKO BP - bo zalacznka jakos

    ***************************
    W poprzednim poscie stwierdziłeś, że zmiany WIBORU były niewielkie.
    Dane z www.money.pl
    1. 02.01.2001 WIBOR3M = 19,49%
    2. 21.01.2003 WIBOR1M = 6,48%
    BEZ KOMENTARZA.

    *********************
    "osobiscie uwazam, ze stawki powinny byc konkurencyjne, a jak to
    sobie bank zapisal to mnie g. obchodzi."

    Nie, nie i jeszcze raz nie. Na dzisiaj są konkurencyjne a na jutro. Patrz
    poprzedni post. Mówimy o kredytach DŁUGOLETNICH.

    *********************
    "Zauwaz - PKO BP nieby powiazal - a jednak wszystko i tak zalezy od zarzadu -
    nie ma nigdzie obowiazku obnizenia dotychczasowym kredytobiorcom stopy
    oprocentowania (a pamietasz Alicje?)"

    Zupełnie nie rozumiem. Co przy regule "WIBOR+marża" zalezy od zarządu???...

    *********************
    "I tak samo parametr zmiennosci moze byc "promocyjny" dla nowych
    klientow i staly dla starych"

    Problem wyjaśniłem dwa posty wyżej. Zgadzam się jednak z Tobą, że może to być
    potencjalna pułapka - to nie jest czysta reguła WIBOR +marża.
    "Jednym slowem piszesz, ze nasza niewiedza jest pelna, a nie widzisz
    haczykow w swojej pelnej wiedzy."

    Nigdy nie twierdziłem, ze moja wiedza w tym temacie jest pełna. Jednak niektóre
    stwierdzenia w rodzaju "WIBOR mało sie zmienia" świadczą, że obszar niewiedzy
    jest ogromny i to nawet u Ciebie. Zawsze Cię traktowałem jako swoisty autorytet
    na tej liście. Mam nadzieje, że będzie tak dalej. Tensor1.

    PS. Zerowa prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są powszechnie stosowane:
    patrz PKOBP, Kredyt Bank.