  • Data: 2003-01-22 23:56:50
    Temat: Re: Wystrzegać się jak ognia i zarazy......
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > ""byly jak wszyscy pamietamy powolne i stosunkowo male."

    No wiec nie byly male, byly duze i dosc szybkie, jak na taki wskaznik
    oczywiscie.

    > Chodzilo mi, ze owszem roznica jest ogromna - ale obnizki byly
    > rozlozone bardzo w czasie. Co wiecej RPP ciela stosujac male kroczki."

    Bardzo male, nawet chyba co miesiac o 1% :-)
    Wskazniki byly wysokie, to i musialy z wysoka spasc.

    > A kto czyta dluzej - ten wie, ze ja bylem zwolennikiem duzych i
    > szybkich ciec WIBORu - bez rozkladania go az tak w czasie.

    A kto by mial ten WIBOR ciac? :-)
    Juz nie mowiac o tym, jak by sie skonczyly gwaltowne manipulacje przy
    stopach procentowych (gdy oplacalnosc depozytow w zlotych gwaltownie by
    spad(a)la).

    Wez pod uwage, ze zmiana warunkow o np. 0.2% potrafi wywolac kilkaset
    mnl $ ruchu na rynku.

    > Istotnie nie wiedzialem o dwoch tabelach i rankingach
    > Rzeczpospolitej

    Co za roznica? Rankingi nie mowia nic o kredytach itp, a tylko o ludziach,
    ktorzy z nich korzystaja.

    > Nie bylo tak, ze raz zmienili od razu np - 5 punkktow procentowych,

    No tu nie widze "wielkiego usmieszku", a chyba powinien byc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator