eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacjaRe: Wyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: jg <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacja
    Date: Fri, 3 Feb 2012 00:43:43 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <8...@4...net>
    References: <jgdvls$f75$5@inews.gazeta.pl> <jge0en$4p9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-197-74-158.punkt.opole.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1328226227 28906 217.197.74.158 (2 Feb 2012 23:43:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Feb 2012 23:43:47 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566328
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 13:44:03 +0100, Marvin napisał(a):

    > W dniu 2012-02-02 13:30, xbartx pisze:
    >>
    >> Jak wspomniałem w wątku
    >> Message-ID: jenk0g$55p$...@i...gazeta.pl
    >> o nachalnych reklamach Aliora postanowiłem złożyć do nich reklamację. Oto
    >> jej krótka historia:
    >>
    >> 1) Moja reklamacja telefoniczna, że nie wyrażałem zgody na reklamy bla bla
    >>
    >> 2) Pierwsza odpowiedź Aliora:
    >>
    >> "Szanowny Panie,
    >>
    >> W odpowiedzi na Pana reklamację z dnia 18.01.2012r., dotyczącą braku
    >> wyrażenia zgody na komunikację marketingową, prosimy o przyjecie
    >> następujących wyjaśnień.
    >
    >
    > Profilaktycznie napisałbym skargę do GIODO że przetwarzają mimo
    > sprzeciwu. Bo reklama pokazywana zalogowanemu użytkownikowi jest
    > spersonalizowana i to w 100%

    nie zgodzilbym sie z tym tak szybko. spersonalizowana wg mojej wiedzy
    (artykuly, inet) to taka wykorzystujaca cechy i dopasowujaca sie do
    indywidualnych cech osobnika, np. jego hobby, miasto zamieszkania. nie
    podejrzewalbym systemu bankowego zaraz o taka finezje.

    bank odpisujac ma imho racje - kazdy przechodzien widzi reklame co prawda
    indywidualnie, ale kazdy widzi taka sama reklame. co najwyzej
    personalizacja (ale tez regionalna, a nie ukierunkowana wylacznie na
    konkretne cechy osoby) bylaby wtedy jakby na bogatych ulicach warszawy
    plakaty sklepu 'dla idiotow' reklamowaly ajfony, a w malym miescie biedakow
    na plakatach tego samego marketu bylyby np. tanie lg... takie niuanse, wiec
    nie bede sie spieral.

    --
    jg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1