eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora. › Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
  • Data: 2010-07-12 18:39:10
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skup się: W jaki sposób to, że zamkniesz konto kogokolwiek, w tym
    > wspomnianego osobnika, choćby lekko dotknie, o białkach itepe nie
    > wspominając? Jakby do mnie upierdliwy kursant przyszedł wypisać się z
    > kursu, to bym się ucieszył głównie, a nie podcośtamał do czerwoności.

    Skup się - człek ów widział mnie raz w życiu i z uśmiechem na
    twarzy olał ciepłym moczem ... Podkur*ię go raz a skutecznie, i
    będę miał swoją "chorą potrzebę" zaspokojoną. To nie "procedury"
    bankowe mnie olały, a wyższa kultura, którą do firmy człowiek ów
    wniósł. On mnie (człowieka) wkur*ił jako człowiek, więc ja
    człowiek, wkur*ię jego - człowieka ... jeśli pali, to se będzie
    po moim wyjściu pewnikiem musiał zapalić ...

    > Jakbyś był strategiczny klient, to może i by się gość zmartwił.

    Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzającego
    bank do upadku ? Bo tak jakoś wynika z Twoich postów, jakobym
    chciał zachwiać całym bankiem...

    6008