eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Date: Tue, 13 Jul 2010 11:33:37 +0200
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Weź ochłoń, bo ci się faktycznie białko zetnie. Od 10 listów nie
    > odpowiadasz na moje pytanie JAK, tylko wyjaśniasz DLACZEGO. Mam w dupie
    > DLACZEGO. Ciekawi mnie aspekt JAK. Więc weź łaskawie odpowiedz mi w
    > końcu na proste pytanie:
    >
    > Dlaczego uważasz, że zamknięcie przez ciebie rachunku ,,podkurwi go raz
    > a skutecznie''?

    > To jest odpowiedź na DLACZEGO. A nie na JAK.

    > Więc ci tłumaczę jeszcze raz (siódmy?): Bez tego to on się niespecjalnie
    > przejmie twoim zamknięciem konta. Mlaśnie gryzoniem parę razy i będzie
> [...]

    Wiesz co ? Chyba budujesz podstawy do uważania Cę za człowieka
    mało pojętnego na kolejnej grupie ? ;-)

    Przecież gość napisał, co zrobi. Ja to interpretuję tak: RSPG
    wchodzi, podchodzi do tego samego gostka za ladą i wyciąga trefny
    DO, mówiąc co chce zrobić. Słyszy odpowiedź ("Nie da się, bo pan
    może być oszustem") itd. Wtedy spokojnie kiwa na kolegę, który
    pokazuje "białko" od notariusza i czekają na wypłatę...

    Prościej już nie można :-)

    witrak()