eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Date: Tue, 13 Jul 2010 15:06:14 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 12
    Message-ID: <i1hnqt$pv1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <i1ertv$n1c$1@node1.news.atman.pl> <i1flm3$v6m$1@news.onet.pl>
    <i1fm44$sop$1@node2.news.atman.pl> <i1fmkf$1uj$1@news.onet.pl>
    <i1fmss$ssa$1@node2.news.atman.pl> <i1fn6d$3up$1@news.onet.pl>
    <i1fng3$qmv$1@node1.news.atman.pl> <i1fofn$7kn$1@news.onet.pl>
    <4c3c32ee$0$19173$65785112@news.neostrada.pl> <i1hnkv$vfq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1279025821 26593 87.239.217.30 (13 Jul 2010 12:57:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jul 2010 12:57:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i1hnkv$vfq$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:531983
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i1hnkv$vfq$...@n...onet.pl...

    > Możliwe, że jestem mało pojętny, ale jako wyjątkowy nerwus nadal nie
    > widzę w tym, co opisałeś, nic denerwującego.

    Widać że po prostu nie masz doświadczenia w świadomym wkurzaniu innych. :D

    Jak się ma odpowiednie umiejętności oraz dobrze sprecyzowane zamiary, to
    robiąc cokolwiek, w szczególności np. otwierając lub zamykając rachunek,
    można skutecznie wkurwić osobę po drugiej stronie bankowego biurka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1