    From: "grusia" <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: XELION - wasze opinie
    Date: 29 Apr 2004 15:39:28 +0200

    > Co do zdobycia nowych klientow - jakos mi trudno uwierzyc, zeby obcy klient
    > chetne reagowal na oferte. A obecny - lepiej przeciez zeby bral przez bank,
    > a nie przez Xeliona.

    to że trudno Ci uwierzyć w to, że obcy klient chetnie reaguje na oferte
    Xeliona jest Twoim subiektywnym odczuciem. nie istnieją jeszcze statystyki
    dotyczące klientów Xeliona (ja w każdym bądź razie nic o tym nie wiem- zapytam
    swojego konsultanta;), ale jak powstaną - będzie dobry obraz tego, co się
    właściwie stało i czy kampania podziałała na klientów innych instytucji
    finansowych.

    > Ciekawostka - dlaczego konta w Xelionie sa znacznie tansze? Byc moze to
    > nieuczciwa, wewnetrzna konkurencja. Bo ja sam w Xelionie chetnie bym zalozyl
    > konto (i pewnie predzej czy pozniej to zrobie ;), ae ceny w samym banku sa
    > zaporowe.

    nie bede powstrzymywał Cie przed założeniem konta (wręcz przeciwnie - polece
    osobe, której obsługa jest całkiem przyzwoita), ale wiedz, że cena ta ma swoją
    cenę (;-) : nie ma możliwości złożenia stałych zleceń, każdy przelew robisz za
    darmo przez internet, bądź robi to za Ciebie Twoj osobisty konsultant i wtedy
    płacisz:
    - 5zł jeśli jest to przelew do PEO, lub Xelion,
    - 15zł jesli jest to przelew do innego banku. zaletą jest to, że masz Maestro
    za 4 złote miesięcznie.

    pozdrawiam.