  • Data: 2003-12-10 09:15:32
    Temat: Re: Xelion Doradcy Finansowi - ktos korzystal? co sadzicie?
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzialem, ze w koncu ruszyli, sa tez w net'cie pod http://www.xelion.pl/
    > Czy ktos moze zalozyl sobie rachunek, albo wzial przez nich kredyt?

    dla tych nie zorientowanych:
    Xelion to taka przybudowka Pekao SA, oddzielna firma ktora sprzedaje
    produkty Pekao, Pioneer i Commerical Union.

    Ciekaw jestem czy maja tak samo slabe warunki jak Pekao?
    Bo ich obsluga online (demo) mi sie podoba, jest chyba troche podobne do
    Multibank'u.

    pozdrawiam,
    amico