  • Data: 2009-01-09 23:33:36
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sty, 00:16, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > uważaj bo się zapowietrzysz

    Ale to nie chodzi o to czy ja sie zapowietrze czy nie. Poprostu IMO
    pytanie na grupie bez wiekszego sensu merytorycznego. Podobnie mozna
    zapytac na grupie motoryzacyjnej czy ktos juz kupil nowe Ferrari.

    Target produktu jest tak mocno ograniczony, ze poprostu bardzo trudno
    znalesc kogos kto sie bedzie tym chwalil na grupie bo banki [czy to
    PKO BP czy Noble] wydaja te karty "celebrytom" lub ludziom naprawde
    bogatym.

    > o cholera, a moja żona ma czarną platynkę

    O cholera czarnego AQ w Multibanku mozna miec zarabiajac 150% sredniej
    krajowej. Nie o tym mowimy. MOwimy o prawdziwych czarnych kartach. Te
    maja limit 1 000 000 i ciezko ja tak poprostu sobie dostac.